Tarieven en pakketten

Onze tarieven en pakketten zijn helder, duidelijk en zonder verassingen. Wij spreken altijd een totaalprijs af met u als klant. Deze totaalprijs is altijd inclusief 21% BTW.

Wij baseren onze prijzen op basis van het pakket dat u kiest, de markt, het gewicht, de omstandigheden, plaats in Nederland en Frankrijk en uw overige wensen. Heeft u een offerte die goedkoper is? Stuurt u deze dan gerust naar ons op. Wij zijn gegarandeerd 5% goedkoper!


Alle offertes zijn maximaal 1 maand geldig na datum afgifte. Zie de exacte geldigheid op uw offerte.

Standaard

Dit pakket omvat:

- Laden en lossen van begane grond tot de klep van de wagen en vice versa
- Het inladen van de wagen
- Het transport
- Tol
- Brandstof
- Minimaal één chauffeur/verhuizer

- 2 uur inladen (per opdracht)

- 1 uur uitladen (per opdracht)

- Loopafstand tussen voordeur en wagen en voordeur en spullen beide maximaal 10 meter

Uitgebreid

Dit pakket omvat:
- *Laden en lossen vanuit alle kamers (max. 2 verdiepingen) tot de klep van de wagen en vice versa.
- Altijd twee chauffeurs/verhuizers

- Het inladen van de wagen.
- Het transport
- Tol
- Brandstof

- 3 uur inladen (per opdracht)

- 2 uur uitladen (per opdracht)

- Loopafstand tussen voordeur en wagen maximaal 50 meter.

- Gratis lossen op een tweede adres binnen 5 km.


Overige (extra) kosten

Langer dan 2 uur inladen:   
p.p. per kwartier 15 euro

Langer dan 1 uur uitladen:

p.p. per kwartier 15 euro

Zelfstandig laden of lossen in opslag:

BG: 150 euro
1e verdieping of hoger: 250 euro

Flat / Appartement toeslag met lift:

Vast bedrag: 150 euro

Flat / Appartement toeslag zonder lift:
Nader overeen te komen

Meerdere adressen ophalen/afleveren binnen 15 km:
per adres 50 euro

Meerdere adressen ophalen/afleveren binnen 100 km:
per adres 100 euro

Loopafstand meer dan 10 meter:

per meter 10 euro


Er worden extra kosten gerekend indien spullen moeten worden verzameld die ver verspreid staan over het terrein.

Betalingscondities

Wij bepalen in goed overleg met u de betalingscondities.

Annuleringen:
Een transport wat niet door kan gaan is voor beide partijen vervelend. Daarom proberen wij daar zo coulant mogelijk mee om te gaan, maar zijn wij wel genoodzaakt kosten in rekening te brengen.

Vanaf het moment van akkoord geven / tekenen betaald u tot een week voor aanvang van het transport 25% van het afgesproken bedrag op de offerte.
Binnen een week betaald u 50% van het afgesproken bedrag op de offerte.


U kunt bij ons:

  • Cash betalen
  • Overschrijven (Let op! Bij overschrijvingen dient het totaalbedrag vooraf op onze rekening te staan!)


Helder, transparant, duidelijk

Bij De Frankrijk Expert vinden we goede zorg voor uw spullen belangrijk. Wij doen er alles aan om uw spullen naar alle tevredenheid te vervoeren. Mocht er onverhoopt toch iets gebeuren, bent u bij De Frankrijk Expert in goede handen. Wij gebruiken alle mogelijke hulpmiddelen zoals verhuisdekens en spanbanden om uw spullen veilig te vervoeren. Desondanks kunnen wij nooit geheel schadevrij uw spullen vervoeren. U kunt zich hiervoor verzekeren via bijv. uw inboedelverzekering of een aparte verzekering. Voor het aantoonbaar totaalverlies door het transport van bijv. uw wasmachine verzoeken wij uw reclamatie schriftelijk binnen 12 uur na het transport te ontvangen. Hierna kunt u geen aanspraak meer maken op een eventuele vergoeding. Let op! De vergoeding is nooit hoger dan het transportbedrag. Met het tekenen van de offerte gaat u akkoord met bovenstaande voorwaarden.


*Bij pakket uitgebreid plaatsen wij de spullen op de verdieping naar wens. Mocht het desondanks niet lukken om bijv. een kast naar boven te krijgen, omdat de ruimte of kans op schade te groot wordt geacht, dan zetten wij de spullen op de begane grond.

Al onze tarieven zijn inclusief 21% BTW. Zet, prijs- en drukfouten voorbehouden.